Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-10, 10:20   #1
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

2010-11-10 Kumla - Skåre (Div 1 E)


Datum: 2010-11-10
Tid: 19:00
Sport: Ishockey
Land: Sverige
Liga: Div 1 E
Match: Kumla - Skåre

Spel: Kumla
Insats: 3
Odds: 2.55
Bolag: Nordicbet

Motivering:
Jag gör ett nytt försök med en match där Skåre är inblandat

Även denna gång går jag emot värmlänningarna. Jag har själv spelat i Weidermans Buss Arena(fast då hette den nog BOB-hallen) med olika lag. Känslan hos samtliga lag har varit att det är otroligt svårspelat i Kumlas hemmahall. Kumla har haft problem på målvaktssidan med skador, detta har man löst genom att låna Almtunas Magnus Hellberg i de tre nästkommande matcherna. Tobias Holm är också tillbaka i Kumla, vilket självklart är en förstärkning även om det ledde till vinst borta mot Mjölby. Kumla har två spelare med förflutet i Skåre i Robin Gustafsson och Jonas Bergman. Dessa två kommer göra allt för att vinna denna match och känner jag dessa herrar rätt kommer de att få med sig sina lagkamrater på tåget.

Skåre vann sist mot Mariestad och speciellt deras andra kedja med Wennerström och bröderna Thellberg fick höga betyg i de lokal tidningarna. När man läser vad Maristads tränare sagt efter matchen var han otroligt besviken på sitt lag som inte alls kom upp i normal standard. Så frågan är om Skåre var så jättebra?

Jag väljer att hålla ner insatsen eftersom Skåre har fått tillbaka några killar till dagens match och att man lånat in Färjestads forward Robin Sterner idag. Kumla borde dra det längsta strået även om Skåre fått förstärkning.

Senast redigerad av yertle den 2010-11-10 klockan 10:20. Anledning: fel matchtid
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-10, 11:27   #2
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

någon admin får jättegärna ändra tiden till 19:00, nu står det att matchen börjar 10.53
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td